i and you
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا
ادارة المنتدي
i and you
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا
ادارة المنتدي
i and you
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

the best forum in the world

الرئيسيةhttp://myegy.coأحدث الصورالتسجيلدخول

روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
megedo(mohamad abd elgawa

روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير Empty
مُساهمةموضوع: روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير   روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 12:40 am

والله من الحاجات الحلوه اللي قرأتها عن الرسول عليه الصلاه والسلام وزوجاته انه مره كانت السيده سوده بنت زمعه زوجه النبي كانت عمله اكله حلوه وعزمت عليها السيده عائشه بس السيده عائشه زي كل النساء غارت منها وهددتها انها لو ماخدتش الطبق ومشيت هترميه في وشها بس السيده سوده اصرت جدا علي قراراها فاخدت منها السيده عائشه الطق وفعلا القت اللي فيه في وجهها.......والرسول كان واقف ومبتسم من اللي بيحصل من امور زوجاته....وجريت السيده عائشه ووراها السيده سوده بتحاول ترمي اللي باقي في الطبق علها زي ماعملت فيها.....وفجأه جري الرسول عليه الصلاه والسلام واستخبي ومسك السيده عائشه وقال للسيده سوده تاخد حقها......وانهالت ضحكات الرسول وزوجاته......وده يدل علي روعه وعظمه وتواضع النبي اللي بيلاعب زوجاته بشكل قمه الجمال ةفي اعلي صور الحب.....مين في ازواج دلوقتي ظريف كده مع العلم ان ده النبي......الرسوا عليه الصلاه والسلام
ali hossam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ali hossam

مُساهمةموضوع: روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير   روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 2:16 am

حلوة يا مان وياريت تمتعنا اكتر بموضيعك الهادفه دى

lol! lol! lol! lol! lol!
https://7abibi.ahlamontada.net

مُساهمةموضوع: رد: روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير   روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير I_icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 3:38 am

ان شاء الله وانا عندي كتير و ان شاء الله في السكه وشكرا يا مان

روعه الرسول وخفه دم منقطعه النظير
صفحة 1 من اصل 1