i and you
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا
ادارة المنتدي
i and you
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا
ادارة المنتدي
i and you
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

the best forum in the world

الرئيسيةhttp://myegy.coأحدث الصورالتسجيلدخول

ضيفى اللى منورنى ,,,,,

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زيزى

زيزى

ضيفى اللى منورنى ,,,,, Empty
مُساهمةموضوع: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 4:21 pm

رجاء من ادارة المنتدى حذف جميع مساهماتى

عدل سابقا من قبل زيزى في الأربعاء أبريل 07, 2010 1:40 pm عدل 1 مرات
زيزى

زيزى

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 4:36 pm

عدل سابقا من قبل زيزى في الأربعاء أبريل 07, 2010 1:41 pm عدل 1 مرات
زيزى

زيزى

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 4:48 pm

عدل سابقا من قبل زيزى في الأربعاء أبريل 07, 2010 1:42 pm عدل 1 مرات
زيزى

زيزى

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 5:00 pm

عدل سابقا من قبل زيزى في الأربعاء أبريل 07, 2010 1:42 pm عدل 1 مرات
زيزى

زيزى

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 5:22 pm

عدل سابقا من قبل زيزى في الأربعاء أبريل 07, 2010 1:45 pm عدل 1 مرات
زيزى

زيزى

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 5:40 pm

عدل سابقا من قبل زيزى في الأربعاء أبريل 07, 2010 1:44 pm عدل 1 مرات
زيزى

زيزى

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 6:08 pm

عدل سابقا من قبل زيزى في الأربعاء أبريل 07, 2010 1:43 pm عدل 1 مرات
megedo(mohamad abd elgawa

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 12:47 am

اول سؤال....انا اسمي هو محمد عبد الجواد محمد عبد الجواد....يعني محمد عبد الجواد اس اتنين......وعندي 20 سنه وانا خريج من تجاره انجليزي الصيف ده ....انا وحيد ما عنديش اخوات لااولاد ولا بنات وده خلاني اتمتع بمميزات اول العنقود ومميزات اخر العنقود في نفس الوقت.....انا بحب الجري وبحب اشرب الشاي الاخضر والقهوه المثلجه خصوصا من كوستا وباحب القرأه من وانا في ابتدائي وفضلت تتطور من اول رجل المستحيل وحبيبي رفعت اسماعيل ولغايه دلوقتي.......وباحب الكتابه وباحاول ادخل في مجال كتابه الروايات وبكتب حاجات خفيفه كد يعني شبه شعر....بحب الحيوانات بجنون وممكن اعمل خناقه محترمه مع اي عربجي شايف نفسه علي حماره الغلبان....ويمكن ده عشان انا وحيد....ونسيت اقول ان بابا متوفي يعني عيلتي ضخمه جدا اتا وماما وبس ههههه

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 12:55 am

انا كان مجموعي 94.50 وكان نفسي ادخل اثار لاني بحب التاريخ الفرعوني او ادخل اداب انجلش لاني بموت في اللغه الانجليزيه وفي القرأه بس......بابا الله يرحمه كان شغال مراقب حسابات في الجهاز المركزي للمحاسبات وده الجهاز اللي بيراقب اموال البلد وكان بيحاول يقنعني اني ادخل تجاره انجاش لانه بحكم موقعه كان شايف ان ده الاصلح ليا في الحياه العمليه وقالي ان الادب مش مهنه للاني ممكن ابقي محاسب وكاتب وشاعر عادي......وبابا كان ذكي ومقنع وبجد ديمقراطي جدا الله يرحمه وبعد تفكير اخدت القرار ودخلت تجاره انجلش ولاكتشفت ان كلامه صح كتير.......بس قدر ربنا كات وهو لسه صغير وملحقش يشوف اينه الله يرحمه

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 12:58 am

واعتقد ان رديت الشسؤال اللي فات علي ده برضه..........وانا طوال الفتره اللي فاتت كنت بنمي حبي للقرأه والكتابه كتيررر جدا..........وده احلي حاجه بالنسبالي بجانب الشغل ان شاء الله

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:06 am

انا خدت درس مره واحده بس في ماده واحده بس وكانت اقل تقدير....هههه.....وكنت انا وصحابي الانتيم بتجمع قبل الامتحانات نجمع الملازم ونعرف اللي هيفيدنا ونجمع المحاضرات لاني ماكنتش باحضر كتيررر لاني مش من هواه الحضور وكنت ادخر طاقتي لاخر وماذكرتش بالكم اد ماكنت باركز علي اللي هيفيدني واعرف اهم كلام الدكاتره عن امتحانتهم والحمد لله تقديري العام جيد جدا انا وصحابي دول وده فضل من ربنا ووالله كنا بس بنحسبها بذكلاء مش حتيته خالص والله ده احنا كنا بنخرج سينما في الامتحانات كمان.........وانا كنت قسم محاسبه والاقسام اللي هناك هي المحاسبه والاقتصاد والاحصاء والاداره..........بيس البافضل عمليا المحاسبه والاسهل دراسيا الاداره....وتجاره انجلش مسهله العمل كتير خصوصا اني الحمد لله اعرف ناس كتير عندهم شغل ليا.........ومن غيرهم برضه في فرص كتييير والله الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:23 am

ممكن اقول وطبعابلا فخر والله لان صعب حد يقول مميزاته بحياد بس انا حاسس ان مميزاتي هي.......اول حاجه اني حنبن زياده ومابحبش اكسف حد او او اتكبر عليه لو اقل مني وانا حنين اوي علي الحيوانات بشكل اوفر شويه لدرجه اني وياللهبل مابحبش اموت حتي النمل وماعرفش دي عقده ولا ايه....هههه...........تاني حاجه اني بحاول اكون وسط في حياتي احط ربنا قدام عينيا وادي كل فروضه ونفس الوقت اعيش شبابي عادي لاني ابحبش لا التوهه ولا التشدد................تالت حاجه باحب التغيير والخروج والتعارف والاحساس بالعالم حواليا.............رابع حاجه باحب اسمع لاي حد حتي لو ممل في كلامه وباحب اوي شرك حد مشكله وانصحه واحلهاله بامر ربنا يعني.................خامس حاجه مابحبش اهيص علي البنات ولا يهمني اعرف كام واحده وباحس ان مش من الرجوله التباهي بعدد البنات اللي ضحكت عليهم ولا اللسي اتعرفت عليهم والحاجات الباقيه المعروفه وانا باحب الهدوء والتعامل برقي..................واسف علي كلمه انا وربنا يغفرلنا..............................اول عيب فيا...اني هادي زياده فده بيخلي اللي قدامي يتخيلني بارد ......تاني عيب اني بتعامل مع الناس بطريقه ساعات تخليهم يتخيلوا اني ممكن يتضحك عليا او اني طيب اوفر بس طبعا يعرفوا ان ده غلط بعدين واني عادي.......تالت حاجه.......ساعات باكتم الزعل وده غلط وبحاول اعالجه بحاجه زي اليوجا كده..................رابع عييب......خجول شويتين قدام الينات بس دلوقتي خلاص اعتقد اني بدأت اتغير................خامس حاجه....بحب المقالب الخفيفه الكوميدي ساعات اتلائم لللاسف

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:35 am

بالنسبه لي اللي بنفرني من شخص لو مثلا مش بيصلي وهو مطنش مش بيحاول يقرب من ربنا وكمان الهمجيه في المعامله والعصبيه لاتفه الاسباب وعدم احتواء شريكه الحياه والتكبر والغرور وعدم الاهتمام بالنظافه الشخصيه وتحقير الاخر لو مختلف عني والبخل والحسددد.............................اللي يعجبني بقي في ولد مثلا لما يكون راجل بجد ومع اصحابه بالذات ومش بيحب البوز عمال علي بطال وكريم ومتواضع وحبوب كده مش بيغير من صاحبه...............اللي بحبه في البنت مثلا اما تكون واثقه من جمالها فيديها ده جاذبيه وتبقي جميله فعلا...اما تكون رقيقه مش مسترجله زياده ولا عامله نفسها بنت كولل اخر حاجه.....اما تكون محترمه ونفس الوقت باحب انها تكون اجتماعيه ......لما تكن طموحه وتناقشني ومممكن تقف قصاد رأيي وتبقي عندها شخصيه...........اما تكون حنينه عليا زي امي وكمان حاسه بانوثتها وبانها راشه في وسك الغابه اللي احنا فيها.............وشكلي كده قلت مواصفاه فتاه الاحلام هههههه

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:46 am

الحلم اللي حققته اني خسيت..لاني وزني كان 95 كيلو بس بلاصرار والرياضه واللاكل الصح بقيت 64 كيلو خلال سنه وده خلاني احس بالحياه اكتر وكمان احب اللبس والشوبينج والموضه واللاهتمام باني ابقي ستايل مختلف وحلو...............اللي ماحققتوش اني كنت عايز ادخل كليه اثار واحضر دكتوراه وابقي عام اثار زي زاهي حواس بس الخير عند ربنا اكيد...........اللي عايز اعمله هو اني انجح في المجال اروائي بجانب عملي وكمان اابقي زوج كويس علي قد ماقدر لاني باشوف نماذج رخمه موووووووت للازواج والملل اللي بيحصل لهم.............اللي ندمت عليه اني ماقربتش من بابا اكتر قبل مايموت وحاسس كاني ماشبعتش منه بس قدر ربنا وكمان اني تعاملت باحترام وادب زياده مع ناس مايستهلوش خالص..............وانا فخور ان ماما بتعتمد علي قراراتي من وفاه بابا من 5 سنسن واني رايي مسموع في العيله ولان صحابي معتبريني اخ ومستشار عاطفي مع اني لسه ماحبتش وباني برضه غيرت بعض الناس بفغضا اللخ للاحسن

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:57 am

انا بحب اقرأ لكله لانه متعه انك تدخلي في دماغ كذا واحد وانتي قاعده وده بيكبرك وانتي صغيره ويخليكي مميزه عن باقي الناس................وانا بانصح بقراءه روايتين ن وداريه لسحر الموجي.......وكتب انيس منصور خصوصا الغاطفيه.........زكتابات عمر طاهر الساخره...........وروايات جمال الغيطاني اللي دماغها عاليه جدا وروايات نجيب محفوظ خصوصا اللي ماتعملتش افلام........والروايات العالميه لمشهوره..........وكمان كتابات شريف عرفه ........واي روايه لانهم ممتعين اي كان الكاتب.................احب فيلم بعض افلام يوسف شاهين خصوصا المهاجر والمصيروالارض وافلام احمد حلمي ومكي واحمد عز وفيه كتييررررر والالجنبي هاري بوتر اغايه الجزء الرابع وافلام الرعب والتاريخ الامريكيه ياسلام علي الرومانسي النضيف من غير.....واحب ممثل مافيش حد معين بس باموت في ال باتشينو واحمد زكي ومش عايز اظلم حد.............والممثلات هند صبري لما بتكون بتمثل صح وبرضه مش عايز اظلم حد

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 2:04 am

باحب اوي اسمع الموسيقي الكلاسيك خصوصا سيمفونيات بيتهوفن التاسعه والسابعه والخامسه والمون لايت وكان باحب فيردي وباخ....وباسمعه خصوصا وانا بعمل شويه يوجا اتعامتهم من واحد كده..............وطبعا باحب اقرأ وليا طقوس معينه ساعه القرأه منها انب باطفي نور الاوضه واجيب لمبه قديمه موتت مش عارف ليه واجهز الشاي الاخضرواجهز قعده معينه واعيشش مع اروايه..............وطبعا باكتي شويه حاجات كده...........وباحب كتير الخروج خصوصا ان بابا سايبلي عريبه صغنونه 128 فبتساعدني اروح ساقيه الصاوي اللي بعشقها والزماللك والمشي في شوارع الكوربه ومقبله صحابي وكده...........................وباحب اعرف طرق طبخ جديده واقولها لماما

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 2:07 am

مع الاعتذار لجميع حبايبي اللي في تجاره عربي..............بس الافضليه لينا في العمل لاننا الاكتر مجاراه للعصر وكمان يناخد كورسس فبنبقي احسن وربنا مع الجميع بس تجاره انجلش افضل وربنا مع الكل

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 2:09 am

وبكده اتمني اكون جاوبت علي الاسئله كلها ويارب ماكونش ممل في اجاباتي او اناني او حاجه وشكرا علي احتمال رغيي الرخم ورمضان كريييييييييييييييييييييييييييم

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 6:10 am

ميرسي بجد يا ديروو علي الكلام الحلو ده.................والناس اذواق في الموسيقي وبعدين انتي سميعه عاليه اوي كفايه انك بتسمعي الست الروعه ودي مش اي حد بيسمعها..................وبيتهوفن في سيمفونيات ليه اصواتها مزعج وعالي لكن انا بحب الهادي منها اللي بيبقي زي الهمس او تحسي انك فووووووووق جبل عالي في روقاااااااان.........وباخ موسيقته حلوه بس متعجبش كتيرين..............وكويس انك سبتي النمله لان اخبارها كانت هتوصلني من اخواتها لو قتلتيها وساعتها كنت هانتقملها....................ههههههههههههههه...............وبجد حاجه حلوه انك نفسك تقرأي لانها بتديكي سن فوق سنك وعقل اكبر من عقللك واقر اي في اي مجال...........انا والله كتير بأقرأ ساعات في الميك اب وطرق العنايه يتاعت البنات.........هههههه....................يمكن عشان ماعنديش بنوته اخت فبعوض ده.........ههههههه....................وكل سنه وانتي طيبه ياديروو.............ولو موافقه تعالي افطري عندنا اول يوم.....اهو عدد الافراد يزيد شويه اصل اللمه حلوه برضهههه .......
ali hossam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ali hossam

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 4:16 pm

وده السؤال الاول

الاسم/على حسام الدين على محمد
السن/17
الدراسه/كنت فى ثانويه عامه والان ف المعهد العالى للهندسه والتكنولوجيا ب6 اكتوبر

والدى ووالدتى مدرسين واخواتى الاتنين دكاتره واحده معيده والتانيه ف معهد شلل الاطفال

السؤال الثانى
خمس مميزات /طيب -بخاف على اهلى - بحب اساعد الغير-صادق ف كلامى - بصلى فى جماعه
خمس عيوب /العصبيه - مش باخد على الناس بسرعه ودى انا بعتقد انها ميزه مش عيب
-ساعات بقطع ف الصلاه بس الفتره الاخيره الحمد لله ملتزم بيها ف الجامع الحمد لله - تاجيل الاعمال الى اجل غير مسمى ههههههههههههههه
بس بجد عمال احاول اجيب 5 مش عارف لايوجد انسان كامل الا الرسول عليه افضل الصلاه واتم التسليمات

السؤال الثالث
اللى ندمان عليها انى مجتهدش الاجتهاد اللى كان لازم اجتهده ف ثانويه عامه
واللى فخور بيها بحب الوالدين ليا وكمان انهم ساعدونى ف دخول الهندسه زى مانتى عارفه
وحاجات كتير بس طبعا مش لازم اقولها لان القريبين ممكن يكونوا عارفينها باختصار (حاجات شخصيه شويه)

السؤال الرابع
معلش ممكن جمله
(بعد العسر يسر)
لان طبعا والحمد لله انا لما بيجيلى موقف معين بيصل الى حاله من الضيق ثم ياتى بعدها فرج ينسينى الهم كله والحمد لله بيكون فرج غير عادى

.
السؤال الخامس
بهدى كلمه شكر لوالدى ولوالدتى اللى واقف جنبى وساعدنى على دخول الهندسه
والعتاب لكل انسان مش بيحمد ربنا على اللى هوه فيه من نعمه
النصيحه لاتؤجل عمل اليوم الى الغد ودى بوجهها لنفسى بجد لانى دايما ف الثانويه كنت بقول هبتدى بكره ويجى بكره اقولك بكره هههههههههههههه هنغنى ولا ايه
وبوجه اسفى لكل انسان انا زعلته منى بس بجد والله اكيييد بيكون من غير قصد

عدل سابقا من قبل ali hossam في الإثنين أغسطس 24, 2009 1:28 am عدل 3 مرات
https://7abibi.ahlamontada.net
ali hossam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ali hossam

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 5:07 pm

السؤال السادس

اللى اتمنيته انى ادخل هندسه والحمد لله دخلتها بمساعده الوالدين
واللى زعلتنى انى مجتهدتش علشان ادخل الهندسه العاديه وانا الحمد لله والفضل لله انا لوكنت ذاكرت كنت دخلت بس الحمد لله
no sweet with out sweat

السؤال السابع
فى اللجنه كنت قاعد وفيه سؤال ف الميكانيكا كنت ماشى فيه وبعد كده اتعقدت ومكنتش عارف اعمل ايه وكان عليه درجتان ونص مكنتش عارف وتحايلت على مراقب اللجنه انى اعرف النتيجه النهائيه بس لكنى معرفتش وسلمت الورقه على كده والحمد لله لاقيتها غلط هههههههههههههههه

السؤال الثامن

اكتر صفه بكرهها اوى هيه الخيانه والصفه اللى بحبها اوى هيه الصدق
وفيه حاجه انا بحب احسها وهيه حب الناس ليا وانا الحمد لله محبوب الى حد ما بين اصدقائى ومعارفى

السؤال التاسع

والله يا بنت عمى انا مبتعودش على الناس على طوول لازم اتئقلم عليهم بمعنى اشوفهم اتكلم معاهم تلاقينى اندمجت على طول بس مش اى حد بيكون صاحبى لازم يكون اخلاق ومحترم

السؤال العاشر

انا عقلانى جداااااااااااااا لاقصى الحدود ومبحبش الحاجه تتاخد على طوول من الاخر لازم يكون فيه تفسير
ali hossam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ali hossam

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 5:47 pm

السؤال الحادى عشر

لاء انا وسط بين الانبساطيه والانطوائيه بمعنى انى شخص اجتماعي يحب الحفلات وليا أصدقاء عديدون واحتاج إلي الناس لكي يتبادل الأحاديث معهم ودى من مميزات الانبساطيين اما من الانطوائيين وذلك لانى قدرتى عاليه علي التركيز وكمان متحفظ وده اللى مخلينى ف مرحله وسط بين الانبساط والانطواء

السؤال الثانى عشر

انا مكنش عندى هوايات الا الهوايات اللى عند اى حد مثلا يتفرج على الماتش يعد على النت بس كده
بس انا بقيت بحب ارسم معمارى كتيييير ببقى قاعد مثلا وارسم كرسى او حتى فصل دراسى وبودى بيشوف الحاجات دى كلها يعنى وجبتى المفضله هيه الاكله الشعبيه الا وهيه المسقعه بالذات لما بتكون مشطشطه ياااااااااه تصدقى انا جعت ههههههههههههههههههه

السؤال الثالث عشر

والله ما اعرف بجد انا خبرتى محدوده شويه فى الرومنسيات وكده

السؤال الرابع عشر

انا بخاف من الفراق اوووى ويارب مايحصلش فراق ابدا
الحاجه اللى تعصبنى اووووووى ان اى حد يهين كرامتى والصوت العالى

السؤال الخامس عشر

العقده والفرج

السؤال السادس عشر

لاء بجد هزعل اووووووى وهعد اعيط عليكى العمر كله
وااااااااء وااااااااااء وااااااااااء الى مالا نهايه
ali hossam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ali hossam

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالسبت أغسطس 22, 2009 1:02 pm

ميرسى يا ديررررررررررو ويارب مكنش ضيف تقيل على قلبكم
وشكرا جزيلا على الاستضافه الرائعه دى بس
الاستضافه كانت ناقصه اللى ف صوره
ضيفى اللى منورنى ,,,,, 12544_01189817110
بس مش مهم عوضتيها بكوبايه العصير اللى بردك ماشربتهاش
ماشى هعديها ماهو علشان انتى بنت عمى
ali hossam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ali hossam

مُساهمةموضوع: * ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 2:49 pm

ضيفتنا النهارده ضيفه مش عاديه انسانه لم ينساها البشر قام اليها القاعدون معانا ومعاكم مقدمه البرامج
ومحاسبه المستقبل /هدير ياسر

وعاوزين نسألها شويه اسئله عشان نعرفها اكتر واللى مو يعرف من هى هدير ياسر يعرفها اكيد هتجاوب بصراحه كما هو معهودوالى الاسئله.............

1- عرفى نفسك فيما لايزيد عن خمسه اسطر

2-عاوز صفتين مش بتحبيهم ف الناس وتلاته مش بتحبيها فيهم ؟

3- خمس صفات كويسين وحلوين كده فيكى وخمسه اكيد انتى بتحولى انك تغيريهم؟

4- اوصفى نفسك بكلمه او بجمله يلا مش هزنق عليكى

5-حد بتوجهيله كلمه اسف وكلمه عتاب وكلمه شكر وكلمه احترام

6-اكتر حاجه كنتى عاوزاها تحصل والحمد لله حصلت وحاجه اتمنتيها وللاسف مجتش

7- حاجه عملتيها ف حياتك وكنتى ندمانه عليها وحاجه تانيه انتى اصبحتى فخوره بيها

8- انتى انسانه عقلانيه ولا عاطفيه

9-بتحبى ايه ف حياتك يعنى مثلا بتحبى ايه من الاكل من الالوان من الناس وكده كل حاجه بتحسى انك بتحبيها ف حياتك

10- ايه اللى ممكن يعصبك ويعملك اذعرينا ويضايقك اوى

11-اكتر موقف محرجك اتعرضتيله واكتر موقف كنتى فيه حكيمه

12- ايه هيه مواصفات فتى احلامك ؟

13- ايه هيه احلامك المستقبليه؟

14-هتعملى ايه ف المواقف دى/

1-لو لقيتى حد بيعكسك ف الشارع هتعملى ايه

2-لو لقيتى حد من زملائك متفوق عليكى انتى هتكونى حاسه بأيه وهتعملى ايه ساعتها

15- لو كتبتى قصه حياتك ف كتاب هتسميه ايه ؟

16- معلش بس نسيت خالص احطه خمس اشخاص ف حياتك بتعتزى بيهم اووى ف حياتك ومش عاوزه تستغنى عنهم

17- لو اتصلوا بيكى ف التليفون وقالولك على قد توفاه الله اكييييييد هتكونى اسعد اهل الارض
اوصفلنا شعورك

وبكده نكون قضينا على الضيفه
ان شاء الله هبعتلك ميه بسكر بعد الاسئله الكتير دى
مع تحياتى elwa

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
ali hossam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ali hossam

مُساهمةموضوع: رد: ضيفى اللى منورنى ,,,,,   ضيفى اللى منورنى ,,,,, I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 05, 2009 2:39 am

ميرسييييييييييييييييييييييييي يا هدير على شعورك الجميل ده بس اهم حاجه يكون الفول عليه شطه كده مش على يموت والناس تأكل كده وخلاص ولا حتى تقرى الفاتحه

.بجد ميرسيييييييييييييي ليكى يا هدير جاوبتى تمام وزى الفل
وزى كل مره مع ضيف جديد والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ضيفى اللى منورنى ,,,,,
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مين اللى عايز تعلقه فى المرورحة!, حد ينزلنى